:: منتدى شبابنا ::

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
:: منتدى شبابنا ::

منتدى الشباب منتدى متكامل به كل ماتتمناه به اقسام للكمبيوتر اقسام للترفيه المرئيات قسم للخريجين الطلبة المنتدى الاسلامى قسم الديكور والكثير الكثير


    يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    شاطر
    avatar
    سندباد
    رائد
    رائد

    ذكر
    عدد الرسائل : 194
    السٌّمعَة : 14
    نقاط : 268
    تاريخ التسجيل : 12/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف سندباد في الخميس مايو 21, 2009 10:54 pm

    moon كتب:يوميات جامدة ياسندباد
    للامام دايما
    تحرمناش من طلتك على المنتدى

    يباشا انت بتحرجنى بزوقك شكرا على مرورك اللى رفع من روحى المعنوية

    السيسي
    رائد
    رائد

    ذكر
    عدد الرسائل : 160
    الموقع : مدينه نصر
    العمل/الترفيه : مهندس انتاج
    المزاج : تمام
    السٌّمعَة : 8
    نقاط : 261
    تاريخ التسجيل : 08/05/2009

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف السيسي في الخميس مايو 21, 2009 10:54 pm

    ( ماما زمنها جايا جايه بعد شويه جايبه لعب وحاجات)
    استنه والنبي والنبي لسه اللحن في وداني
    (ماما زمنها جااااايه جايه بعد شويه )
    هههههههههههههههههه
    حلوه تسلم الايادي
    دائما مبدع
    اه بالمناسبه انا مش مشرف وبكره الاشراف
    انا ياعم احب اكون حر نفسي لادمن يقرفني ولا انا اقرف الاعضاء بحب اكون مع الشعب

    السيسي
    avatar
    سندباد
    رائد
    رائد

    ذكر
    عدد الرسائل : 194
    السٌّمعَة : 14
    نقاط : 268
    تاريخ التسجيل : 12/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف سندباد في الخميس مايو 21, 2009 10:59 pm

    eed كتب:يوميات جميله جد يا سندباد وتسلم ايدك
    حقيقى رائع جدا

    شكرا ياعيد انت اللى رائع بجد ومواضيعك دايما منورة المنتدى
    ربنا يخليك للمنتدى
    avatar
    Admin
    رئيس المنتدى
    رئيس المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 796
    العمر : 33
    الموقع : http://egydo.yoo7.com
    العمل/الترفيه : archeologist
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 1825
    تاريخ التسجيل : 05/05/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف Admin في الخميس مايو 21, 2009 10:59 pm

    العضو ''سندباد'' قام بالعملية التالية: رمي النرد

    #1 ''زهر'' : 1

    --------------------------------

    #2 ''زهر'' : 2

    --------------------------------

    #3 ''زهر'' : 4
    avatar
    سندباد
    رائد
    رائد

    ذكر
    عدد الرسائل : 194
    السٌّمعَة : 14
    نقاط : 268
    تاريخ التسجيل : 12/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف سندباد في الخميس مايو 21, 2009 11:04 pm

    السيسي كتب:( ماما زمنها جايا جايه بعد شويه جايبه لعب وحاجات)
    استنه والنبي والنبي لسه اللحن في وداني
    (ماما زمنها جااااايه جايه بعد شويه )
    هههههههههههههههههه
    حلوه تسلم الايادي
    دائما مبدع
    اه بالمناسبه انا مش مشرف وبكره الاشراف
    انا ياعم احب اكون حر نفسي لادمن يقرفني ولا انا اقرف الاعضاء بحب اكون مع الشعب

    السيسي

    ايه رأيك فى نشيد المنتدى جامد ها
    الموضوع ميبقاش موضوع لو معدتش علشنا وسبت بصمتك
    ياعم هو حد مشرف وبعدين هو فى اعضاء اصلا علشان يبقى فى مشرفين
    كل واحد مشرف منه
    بس انت متواضع اوى يباشامع الشعب
    avatar
    سندباد
    رائد
    رائد

    ذكر
    عدد الرسائل : 194
    السٌّمعَة : 14
    نقاط : 268
    تاريخ التسجيل : 12/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف سندباد في الأربعاء مايو 27, 2009 4:54 pm

    انا جايبلكم النهاردة يوميات جديدة من منتدى الشباب

    ادمن : أنا كنت عايز أناقش معاكم فكرة كده

    سيسى: خير اللهم اجعله خير

    ادمن : هى قواعد الكتابة فى المنتدى حاليا كام صفحة

    نودى : 25 صفحة تحتوى على 3000 بند

    ادمن : أنا عايزكم تخلوها 100 صفحة تحتوى على ما لا يقل عن 50000 بند ...لو عرفتم تخلوها أكتر من كده يبقى أحسن

    تيمو : مش كتير كده يا عم ... ده اللى مسجل جديد على ما يقراها تكون سنانه وقعت

    عيد : ما هوه ده المطلوب ياعم ... مش عايزين حد يقراها ... وصلت الفكرة يازغللة

    سيسى : فكرة بمليون جنيه ... الكبير كبير صحيح

    الاء: ما تفهمونا إيه العبارة ياخوانا

    عبدالله : يعنى اللى هيسجل جديد لازم يوقع إنه قرا قواعد الكتابة فى المنتدى ووافق عليها ... تمام

    الاء: تمام

    عبدالله : طبعا لما يلاقى 100 صفحة تحتوى على خمسين ألف بند هيروح موقع من غير ما يقرا حاجة...تمام

    الاء :لأ مش تمام .... مش فاهمه حاجه

    عبدالله: هو انتى ديما كده يا الاء خلاص سلميلى بقى عالمترو....أى حد يكتب حاجة ما تعجبناش نروح لازقينه إنذار ونقول له إجرى يلا روح إقرا قواعد المنتدى قبل ما تكتب داهية فيك وفى أيامك السوده

    لف ايجيبت: طب إفرض عضو غتيت ورخم قرا القواعد كلها قبل ما يوقع

    سيسى : من لم يمت بالسيف مات بغيره .... مين يعادينا ... هيه هيه

    عيد بيقول لتيمو: نبه على جميع المشرفين إن فى إجتماع هام الساعة 3 فى قسم المشرفين ....الإجتماع مغلق وسرى للغاية

    تيمو: بخصوص إيه

    عيد : أنا عن نفسى معرفش يظهر إنه توب سيكرت .. ادمن حويط اوى ....مش عايز حد من الأعضاء يشم خبرعن الإجتماع

    تيمو : رقبتى ياريس

    فى منتدى المشرفين الساعه 3 بدأ اجتماع مغلق وسرى للغاية بحضور جميع المشرفين

    ادمن : طبعا مستغربين أنا جمعتكم ليه النهارده ... الموضوع باختصار إن فيه معلومات وصلت للقيادة السياسية إن المنتدى فيه عدد كبير من الأعضاء بيكتبوا ضد الحكومة وضد الريس نفسه وتوريث الحكم...وصلتنى معلومات مؤكدة إن الريس قرر يقوم بزيارة للمنتدى والتجول فيه بنفسه لمعرفة مدى صحة المعلومات دى...لازم نلم نفسنا بسرعة ونستعد للزيارة اللى غالبا حتكون الأسبوع اللى جاى

    عيد : إحنا جاهزين يابوص ... لازم نبتدى نلم كل المواضيع اللى بتتكلم عن الريس ونحذفها

    رضوى : تمام ونخلى المواضيع اللى بتقول كلام كويس عنه

    ان انجل: مفيش مواضيع كويسة عنه غير الموضوع بتاع جرجاوى (نعم وألف نعم ياريس)

    ادمن : مين جرجاوى ده

    ان انجل : ده بيبيع جرجير....قصدى عضو جديد وله ولاء شديد للريس

    ادمن : عظيم كلموه يكتب كام موضوع زى ده ووفروله كل الإمكانيات اللى هيحتاجها

    الاء : إمكانيات زى إيه يعنى

    ادمن : مساطر برايات اساتيك اقلام....كل حاجه

    سيسى : عايزين نستعد للموضوع ده بكل جدية ياجماعة....زيارة الريس للمنتدي شئ مش بسيط خصوصا فى الظروف الدولية الحالية....متنسوش إن البلد دلوقتى بلد نووية يعنى الأنظار عليها

    ادمن : مالك يا سيسى إنت عيان

    ان انجل : لازم ياجماعة نحضر قصيدة نلقيها عند وصول السيد الرئيس

    الاء : فكرة هايلة....فى مين شعراء عندنا

    سيسى : خليك فاكرنى....ياسلام...أعجوبة....ده لو قلت له صباح الخير يروح هفك قصيدة ستين بيت وما يخلصكش من إيده غير إنك تقول أنا جدع

    تيمو : أظن عيب أوى يا سيسى أبقى قاعد جنبك وتدور على شاعر يكتب القصيدة.....أنا ليا حق عرب عندك....وحياة طنط الاء مهنسهالك

    سيسى : بس إنت يا تيمو يعنى ولا مؤاخذة ما بتحبش الكاكى...واللى جاى ده كاكى واللى جابه كاكى واللى جاب اللى جابه كاكى

    تيمو : معلش ياعم الضرورات تبيح المحظورات....قل لى إيه رأيك فى الحتة دى

    يابلدنا يامهلبية

    ياحلوة يامستوية

    والريس خلاكى آية

    حسنك مالوش نهاية

    ادمن : معلش يا تيمو...اتفضل إنت روح إستريح شوية...فى مين تانى شعراء عندنا

    عيد : اطلال ...دى شاعره جامده جدا...أنا مبفهمش هى بيقول إيه بس هايله

    ايمان : أنا موافقه على اطلال لإلقاء قصيدة الترحيب بالريس....ندخل على النقطة اللى بعدها فى جدول الأعمال.....تنظيم موكب الريس

    لف ايجيبت : أنا رأيى إن موكب الريس يدخل من باب السياسة الداخلية

    نودى: مش هنرش المنتدى يابوص

    ادمن : إيه المناسبة

    نودى: مش جايز الريس يكون فى جيوبه جراد وأول مايدخل ينطرهم علينا

    ادمن : إنتى مين يابنتى ...إنتى بقالك كتير معانا هنا

    تيتو : فعلا الإحتياط واجب...أول ماييجى ندلق عليه جردل فنيك

    ادمن بيتكلم مع عيد : أول ما الزيارة دى تتم على خير الطقم ده كله لازم يتغير

    عيد : هنجيب مين بس يابوص

    ادمن: أى حد إن شالله المخبول سندباد

    ان انجل : بمناسبة سندباد ... ده هنسيبه كده والريس جاى ؟؟؟....أنا رأيى إننا نطرده مؤقتا لحد ما الزيارة تخلص وبعدين نرده بدل ما يعملنا قلق

    ادمن : ونرده ليه....مشيه خالص

    تيتو : مالوش لزوم نعمل طرد أو ندى إنذارات اليومين دول.... بالنسبة لسندباد هوه كان كاتب قصة مؤرفة أنا حذفتها...رجعوهاله خلوه يتلهى فيها لحد ما الزيارة تنتهى وبعدها إرموه هو وقصته فى الشارع

    مش عايز حد يزعـــل

    angel
    عسكرى
    عسكرى

    ذكر
    عدد الرسائل : 9
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 9
    تاريخ التسجيل : 12/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف angel في الأربعاء مايو 27, 2009 10:16 pm

    يوميات رائعة ياسندباد
    شد حيلك بقى وكمل بقية اليوميات
    avatar
    eed
    مشرف برتبة ( وزير )
    مشرف برتبة  ( وزير )

    ذكر
    عدد الرسائل : 2070
    العمر : 46
    الموقع : القليوبية
    العمل/الترفيه : فنى
    السٌّمعَة : 8
    نقاط : 655
    تاريخ التسجيل : 10/05/2008

    بطاقة الشخصية
    الاسم ثلاثى: النشاط
    العمر :

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف eed في السبت مايو 30, 2009 1:43 am

    يوميات جمده يا سيسى بجد حلوه ياريت تفضل مستمره
    على طول شكلك كده مش هتبطل تجيب فى سيرت الناس
    الا لما يأكلوك سد الكنك
    هههههههههههههههههه


    _________________
    avatar
    عبدالله
    عقيد
    عقيد

    ذكر
    عدد الرسائل : 507
    السٌّمعَة : 12
    نقاط : 1327
    تاريخ التسجيل : 19/11/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف عبدالله في السبت مايو 30, 2009 4:57 am

    اليوميات دى جامدة ياسندباد للامام دائما
    ياعيد اللى كاتب الموضوع مش سيسى ده سندباد
    avatar
    moon
    نقيب
    نقيب

    ذكر
    عدد الرسائل : 110
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 13
    تاريخ التسجيل : 04/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف moon في السبت مايو 30, 2009 4:58 am

    هههههههههههههه
    موضوعاتك كلها كده بتضحكنى ياسندباد
    انت عضو متميز ونشيط وتستاهل انك تمسك مكان ادمن

    السيسي
    رائد
    رائد

    ذكر
    عدد الرسائل : 160
    الموقع : مدينه نصر
    العمل/الترفيه : مهندس انتاج
    المزاج : تمام
    السٌّمعَة : 8
    نقاط : 261
    تاريخ التسجيل : 08/05/2009

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف السيسي في السبت مايو 30, 2009 1:00 pm

    مشكوووووووووووووووور سندباد
    موضوع اكثر من رائع

    السيسي
    avatar
    eed
    مشرف برتبة ( وزير )
    مشرف برتبة  ( وزير )

    ذكر
    عدد الرسائل : 2070
    العمر : 46
    الموقع : القليوبية
    العمل/الترفيه : فنى
    السٌّمعَة : 8
    نقاط : 655
    تاريخ التسجيل : 10/05/2008

    بطاقة الشخصية
    الاسم ثلاثى: النشاط
    العمر :

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف eed في السبت مايو 30, 2009 9:16 pm

    eed كتب:يوميات جمده يا سندباد بجد حلوه ياريت تفضل مستمره
    على طول شكلك كده مش هتبطل تجيب فى سيرت الناس
    الا لما يئكلوك سد الحنك
    هههههههههههههههههه


    _________________

    sky
    صول
    صول

    ذكر
    عدد الرسائل : 26
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 26
    تاريخ التسجيل : 04/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف sky في السبت مايو 30, 2009 9:45 pm

    متألق دائما ونجم منتدى الشباب الصاعد الواعد
    بجد بجد بجد موضوع رائع وجميل
    تسلم يبنى وهو ده الشغل والروح اللى المنتدى محتاجه
    avatar
    سندباد
    رائد
    رائد

    ذكر
    عدد الرسائل : 194
    السٌّمعَة : 14
    نقاط : 268
    تاريخ التسجيل : 12/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف سندباد في الجمعة يونيو 05, 2009 1:47 pm

    تسلموا ليا على الكلام الجميل ده
    الموضوع من غيركم مينفعش
    نورتونى
    avatar
    سندباد
    رائد
    رائد

    ذكر
    عدد الرسائل : 194
    السٌّمعَة : 14
    نقاط : 268
    تاريخ التسجيل : 12/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف سندباد في الجمعة يونيو 05, 2009 2:06 pm

    ادمن مخاطبا عيد : متنساش تجيب الديجيتال كاميرا العهدة بتاعة المنتدى اللى بنصور بيها الأعضاء الجداد وش وقفا وهما بيسجلوا عندنا هنا أول مرة يوم الزيارة علشان تاخدولى كام صورة مع العيلة المالكة

    عيد : أمرك يابوص....نتكلم دلوقتى عن التنظيم ... أقترح إننا كلنا نلبس بدل اسموكن سودا وبابيون أحمر

    تيمو : بس شكلنا كده حنبقى زى السفرجية ياكنج .... أنا بقول يعنى بلاش نلتزم كلنا بنفس اللبس ... يعنى اللى عايز ييجى ببدلة ييجى... اللى عايز ييجى بجينز وتى شيرت ييجى... وكده يعنى

    لف ايجيبت : فكرة حلوة ياتيمو التى شيرت دى....إحنا نلبس كلنا تى شيرت واحد عليه صورة ادمن كرمز للمنتدى وبنطلونات شورت زى بتاعة الكشافة وجزم اديدز وشرابات طويلة لغاية الركبة ونشغل فى الخلفية أغنية شادية دى اللى بتقول (غاب القمر يابن عمى يلا روحنى...دى النسمة أخر الليل بتفوت وتجرحنى) علشان الناس يعنى تعرف إن أنا وادمن ولاد عم

    سيسى : ياعم شورتات إيه بس وغاب القمر إيه .... أهم حاجة نلبس كلنا نضارات سودا ونحط سماعات فى ودانا ونقعد نتلفت حوالينا وورانا ونبص لبعض كل شوية نظرات قبيحة ومريبة فى نفس الوقت... زى ما الحرس الخصوصى بتوع الريس بيعملوا ...ولازم نبقى على إتصال مع بعض باللاسلكى أثناء الزيارة.....مهم جدا اللاسلكى ده علشان ننبه بعض لو عضو من إياهم حاول التسلل أثناء الزيارة

    عيد : لازم نحبس الأعضاء أثناء الزيارة اللى إحنا متأكدين من عدم ولائهم للريس ... المشكلة إننا لو عملنا كده مش حيتبقى غير تلاته أربعة ومش حنعرف نجيب أعضاء نوقفهم قدام أبواب المنتدى علشان يهتفوا ويرحبوا بالموكب

    ان انجل : مش مشكلة ... نجيب كومبرس على إنهم الأعضاء... كمان هيلزمنا حتتين سلاح.....لازم أوصل البلد عندنا أشترى كام فردة واجيب أنفار

    الاء: واجب برضه نشترى شوية بالونات وبمب والعاب هوا .... نسينا كمان نعمل قسم جديد فى المنتدى نسميه ( المستقبل) علشان ابن الريس يفتتحه.....ولازم كمان نحط شريط سوليفان على كل باب من أبواب المنتدى علشان الريس ومراته يقصوهم....لازم ياجماعة كل واحد يقص له شريط على الأقل....ولو إتبقت شرايط بعد كده أقصهم أنا

    تعالت أصوات المشرفين إحتجاجا على رغبة الاء بأن تقص ما تبقى من شرائط

    سيسى: وليه مقصهمش أنا

    تيتو : محدش حيقص غيرى

    سيسى: طب يمين على يمينك محد هيقص إلا أنا....ثم تنتابه نوبة من البكاء الشديد وتدور الدنيا به وتظهر أمام عينيه دوامات كأنه يتذكر أيام الطفولة والماضى المنيل بنيله ....يتمدد سيسى على الأرض ويتجمع المشرفين من حوله...

    تقوم نودى بعمل تدليك سريع للقلب لحد مافاق وبدأ يروى لهم قصته مع الإشراف

    سيسى: زمان وانا عمرى 7 سنين كنت بروح مع أبويا الدكان كل يوم جمعة بعد الصلاة ...كان عندنا محل أقمشة فى الدرب الأحمر ..... كانت متعتى إنى أشوف العامل اللى فى المحل وهوه بيقص القماش للزباين....كان عنده مقص كبير قوى طوله يجى نص متر ... مره سهيته وخدت المقص وخبيته فى جيب القميص بتاعى لكن أبويا شافه ونزل فيا ضرب بالإقلام والشلاليت وإنضم له كل العمال فى الدكان لحد ما سخسخت.....من ساعتها وأنا أى حاجة بشوفها ببقى عايز أقص منها

    تيتو : أمال لو حكيتلكم حكايتى حتقول إيه

    ادمن : طيب .. ندخل فى البند اللى بعده والخاص بالمأكولات والمشروبات التي ينبغي ان نوفرها للسيد الرئيس واللى جايين معاه ، ممكن أسمع أرائكم ؟

    سيسى : بـــس أنا جتلي فكرة جهنمية ، منها نعمل حاجة تشرفنا قدام الناس دي ومنها نوفر

    عيد : قول يا أخ سيسى إحنا سامعين

    سيسى : أنا انزل السوق أشترى كرومباية على 2 ك بتنجان أبيض وحزمة ملوخية خضرا و 4 ك لحمة ضاني ونخلى المشرفات يعملوا حلتين محشي و ملوخية وناكل كلنا ونهيص والريس برضه ياكل ويهيص ... والله الأكلة دي أنا فكرت فيها وتوصلت ليها

    عيد : ممكن يا اخ سيسى تطلع بره شويه وهانندهلك لما نخلص

    سيسى : حاضر .. بس ليه يا كنج ؟

    ادمن: يا اخ سيسى بنقولك ريس ووزرا ومرات الريس وولاد الريس ... تقولنا محشي ، يا اخي عيب كده .. ده كان إستهلال لابد منه .. هـــــا يا سادة انا عايز مشاركين لا متفرجين

    تيمو : بس وجدتها ... إحنا نعمل علب وجبات وكل وجبة فيها سندوتشن جبنة رومي وحتت جاتوة

    ان انجل : إيه نظام الأفراح البلدي ده ؟ عايزين أفكار محترمة يا أخوانا

    الاء : انا بأقترح المنيو الآتية : المين كورس يبقى بيكاتا بالشامبينيون مع كريب جورجيت وتشكين آلاموند والحلو يبقى باقيا بالمسطردة

    عيد: يا الاء الناس اللي جايه دول جامدين ولازم نعمل لهم حاجة يفهموها عشان ياكلوها ... خلص الكلام

    هوبة : ادمن .. ادمن .. ممكن أقول رأيي ؟

    ادمن : أيوه وماله من حقك

    هوبة: زي مانتوا عارفين أنا عندي مزرعة في الكيلو 36 وانا مربيه هناك كام دكر بط على فرختين عتاقي ، فأنا بأقترح إننا ندبح البط ده جنب الفراخ مع شوية برتقان بصرة من بتوع المزرعة ونمشي الليلة

    تيمو : والله شكلكوا هاتكسفونا مع المحشي والبط والكلام ده والريس هايجيب هايغلق المنتدى بسببكم ، يا جماعة الناس اللي جايه فيهم ناس كبيرة في السن يعني بالتأكيد عندهم السكر والضغط والكوليسترول والكلام ده .. عايزين حاجات خفيفة وصحية وعلى رأي المثل " صحي ومفيد "

    عيد: شكرا يا سادة .. بعد ما أستمعنا إلى جميع الآراء بشكل ديمقراطي ديماجوجي .. احب أقوللكم إن انا وادمن إتفقنا من الاول إننا نتصل بمطعم مكسيم عشان يبعت لنا وجبات جاهزة وتبقى حاجة محترمة قدام الريس ...

    سيسى: يحيا العدل هي دي الديمقراطية ... الله ينور عليك بس عدم اللامؤخذه إنتوا كنتوا جايبنا ليه وسمعتوا أرئنا ليه ؟

    عيد: ممكن تسكت ؟

    سيسى: حاضر ياعم .. حاضر ياخويا .. مكسيم مكسيم .. أهو برضه أحسن من مطعم أخر ساعة اللي
    نودى: بس يا عيد ماتنساش تزيد الوجبات عشان الاعضاء

    عيد: اعضاء مين يا نودىاللي هايكلوا من مكسيم ؟ يا ست الكل دول هانجيب لهم ساندوتشات فول وطعميه وحتتين طرشي وأقلب .. قال نأكلهم من مكسيم قال .. والله عال .. ناقص تقولي كمان ييجوا يسلموا على الريس ويتصوروا معاه

    ادمن: ننتقل للبند اللي بعده ... المشروبات ... ولو سمحتوا اللي هاشاور عليه هو بس اللي يتكلم مش عايزين فضايح ... أيوه أتفضل يا اخ تيمو مع إنك مش مسموحلك بالكلام إلا بعد ما تقضي 6 شهور إشراف شاق مع الشغل .. لكن زي بعضه إنطلاقا من تعميق تجربة الديمقراطية وكــنفحة من عطفي ونبذة من حبي وشلحة من حناني هاسيبك تتكلم ......بس إوعى تعك

    تيمو: ربنا يخليك لنا يا بوص ده أحنا من غيرك ولا حاجة وناقصنا كام مليون حاجة

    سيسى: هايشتغل بقى في الاغاني الحمضانة بتاعت شادية ومصر اليوم في عيد وهاينكش لنا القصة بتاعته .. الشغل ده أنا عارفه

    ادمن: مش انا قولت ماحدش يتكلم إلا اللي أشاور عليه .. قول يا تيمو قول يا حبيبي

    تيمو: إحنا نجيب قزازتين نبيذ احمر يا كينج وكل واحد ياخد له بؤ عشان يفتح نفسه وياكل بمزاج

    ادمن: خيبك الله !!!!!! خسئت وخسئت أفكارك ... خمر ؟.. منكر ؟ إنت عايز الناس تسكر وتقوم تدور الضرب في بعض .. وبعدين إحنا مستمحلينهم وهما فايقين لما نستحملهم وهما سكرانين ... بلاش كلام فارغ .. إتقى الله يا اخي .. ده أنا لسه راجع من العمره ... اعوذ بالله .. اعوذ بالله

    تيمو: إيه يا ادمن منكر إيه وخمر إيه ؟ بالراحة علينا شوية .. انا قصدي عصير عنب وأنا اللي هاعصره بإيدي كمان

    عيد: خلاص خلاص .. انا قررت انا وادمن أساسا إننا نقدملهم يانسون

    الاء: برافو عليك .. أنا بحب جدا الحاجات النيتشورال اللي زي دي

    سيسى: ممكن اتكلم بقى ولا أروح ؟ أنا معاك يا كينج في فكرة اليانسون والمهدئات دي .. ربنا يهدهم يارب
    avatar
    enangel
    ملازم
    ملازم

    انثى
    عدد الرسائل : 71
    السٌّمعَة : 5
    نقاط : 80
    تاريخ التسجيل : 12/05/2009

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف enangel في الجمعة يونيو 05, 2009 6:06 pm

    ههههههههههههههههههههههههههه
    الموضوع رائع جدا ياسندباد
    واستمر
    وعلى فكرة انا عندى سلاح لواحتاجته يعنى
    avatar
    الاء
    نقيب
    نقيب

    انثى
    عدد الرسائل : 126
    الموقع : القاهرة
    العمل/الترفيه : طالبة ومستنية الشغل
    المزاج : عال العال
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 125
    تاريخ التسجيل : 03/07/2008

    بطاقة الشخصية
    الاسم ثلاثى: الاء
    العمر :

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف الاء في الجمعة يونيو 05, 2009 11:08 pm

    الموضوع جميل جدا يريت تستمر
    بس انت خلتنى طنط ليه
    انا لسه صغيره اوى اوى
    avatar
    eed
    مشرف برتبة ( وزير )
    مشرف برتبة  ( وزير )

    ذكر
    عدد الرسائل : 2070
    العمر : 46
    الموقع : القليوبية
    العمل/الترفيه : فنى
    السٌّمعَة : 8
    نقاط : 655
    تاريخ التسجيل : 10/05/2008

    بطاقة الشخصية
    الاسم ثلاثى: النشاط
    العمر :

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف eed في السبت يونيو 06, 2009 7:09 pm

    تسلم يا سندباد ان مبقتشى اقدر استغنى عن يوميات المنتدى
    بقت عمله زى وجبة الفطار اليومى
    اوعى تحرمنا منها


    _________________
    avatar
    الاء
    نقيب
    نقيب

    انثى
    عدد الرسائل : 126
    الموقع : القاهرة
    العمل/الترفيه : طالبة ومستنية الشغل
    المزاج : عال العال
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 125
    تاريخ التسجيل : 03/07/2008

    بطاقة الشخصية
    الاسم ثلاثى: الاء
    العمر :

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف الاء في السبت يونيو 06, 2009 8:00 pm

    ههههههههههههههههههههههههه
    الموضوع جميل يا سندباد
    مستنين منك الجديد
    avatar
    nody2008
    لواء
    لواء

    انثى
    عدد الرسائل : 1035
    العمل/الترفيه : طالبة
    السٌّمعَة : 7
    نقاط : 432
    تاريخ التسجيل : 17/05/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف nody2008 في الأحد يونيو 07, 2009 2:58 pm

    بجد جامدة جدا
    يارب نشوفها دايما كدة
    avatar
    tito
    فريق اول
    فريق اول

    ذكر
    عدد الرسائل : 2103
    السٌّمعَة : 2
    نقاط : 169
    تاريخ التسجيل : 11/05/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف tito في الإثنين يونيو 08, 2009 12:01 am

    والله ينفع قصة فيلم
    بس اهم حاجه ابقى البطل
    وتشوفولى هيفاء وهبى تعمل دور البت الخدامه اللى بتحبنى

    sky
    صول
    صول

    ذكر
    عدد الرسائل : 26
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 26
    تاريخ التسجيل : 04/06/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف sky في الإثنين يونيو 08, 2009 2:32 pm

    جامد جدا يباشا اهو دى المواضيع ولا بلاش
    avatar
    هوبة
    مقدم
    مقدم

    انثى
    عدد الرسائل : 306
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : كنت smile
    السٌّمعَة : 2
    نقاط : 262
    تاريخ التسجيل : 11/12/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف هوبة في الأربعاء يونيو 10, 2009 12:51 pm

    مين دي الحوله اللي هتحبك يا تيتو
    انت فاكر نفسك مين يا شاطر
    avatar
    tito
    فريق اول
    فريق اول

    ذكر
    عدد الرسائل : 2103
    السٌّمعَة : 2
    نقاط : 169
    تاريخ التسجيل : 11/05/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف tito في الخميس يونيو 11, 2009 3:12 am

    حوله؟؟
    نعم نعم يا عمر
    لالالا
    اوعى تقولى الواد ده محترم وابن ناس وكده
    دنا مزوغ من الزنزانه ساعتين وراجع
    ال حوله ال

    دى تبقى امها دعيالها يوم الجمعه ساعة الصلاه
    بطلوا ده واسمعوا ده
    avatar
    هوبة
    مقدم
    مقدم

    انثى
    عدد الرسائل : 306
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : كنت smile
    السٌّمعَة : 2
    نقاط : 262
    تاريخ التسجيل : 11/12/2008

    رد: يـومـيــــات ادارة منتدى الشباب

    مُساهمة من طرف هوبة في الجمعة يونيو 12, 2009 7:23 pm

    ايه
    قال مامتها دعيلها قال
    يا شيخ روح كده
    وانت مش فاهم حاجه بس فاكر نفسك حاجه

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس أغسطس 16, 2018 2:12 pm